The Best in the world

niedziela, 29 stycznia 2012

Tumska

Kocham tę piosenkę. Moja ulubiona od Podwórkowych Chuliganów. Ale nigdy nie zgłębiałem się w jej sens. Teraz rozumiem, rozumiem jej przesłanie.

Już wszystko wiem!
Nie musisz kryć!
Im wcześniej powiesz mi...
Już wszystko wiem!
Nie musisz kryć!
Im wcześniej powiesz mi,
od nowa zacznę żyć!


Znowu i znowu sam!
Do końca tak, do końca tak!
Już taki jestem!
Tak! Tak! Tak!
Do celu sam, idę sam.
Do celu sam przez życie gnam,
już taki jestem!
Tak! Tak! Tak!


To nie on, podzielił nas,
Widocznie chciałaś tak...
To nie on, podzielił nas,
już taki był twój plan!


Znowu i znowu sam!
Do końca tak, do końca tak!
Już taki jestem - tak, tak, tak!
Do celu sam, idę sam.
Do celu sam przez życie gnam,
już taki jestem!
Tak! Tak! Tak!



Im wcześniej powiesz mi - od nowa zacznę żyć...
Im wcześniej powiesz mi - od nowa zacznę żyć...
Im wcześniej powiesz mi - od nowa zacznę żyć...
Im wcześniej powiesz mi - od nowa zacznę żyć...
Im wcześniej powiesz mi - od nowa zacznę żyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz